Why Blue Yeti is still the best USB microphone after all this time. Op verlanglijstje Bewaar voor later. The Blue Yeti X is an excellent microphone that accurately picks up sound even if you're not right up on it. Go to Track menu -> Add Tracks, press OK. Make sure the Mute button on the Yeti is solid red and not blinking Ophalen in de winkel. Vandaag op te halen in 1 Coolblue-winkel. of Beste voorstel. Why is my Blue yeti microphone flashing red where the mute button is? We use cookies and similar technologies to run this website and help us understand how you use it. Tech Support I'm not sure whats wrong with but I can't record my voice i tried using another usb port and as well as a different usb cord and still the same thing i tried plugging in a pair of headphones into the audio jack and I can hear sound but I don't have a microphone on. Bestsellers in de categorie. Blue Microphones Yeti Nano Premium Streaming Microfoon - Red Onyx. Headphone Amplifier. Yeti is een side-address condensatormicrofoon. © Blue (Baltic Latvian Universal Electronics, LLC) 2019. Tien jaar later is Yeti, dankzij de steun uit de creatieve community, de beste USB-microfoon ter wereld geworden. Color: Satin Red. The Blue Yeti will not work on USB 3.0 ports. Blue Yeti Satin Red Unboxing and Test - Duration: 4:53. Hierdoor blijf jij gefocust op je podcast of stream. Bidirectioneel, Cardioïde, Omnidirectioneel, Stereo, Bidirectioneel, Cardioïde, Omnidirectioneel, Stereo, [Directioneel], [Mono]. Weight (microphone): 1.2 lbs (.55 kg). PLU: 836213000168. De Yeti heeft een verstelbare arm, zodat je de microfoon altijd in de juiste richting kunt plaatsen. I press the Red Mute button, it flashes for about 30 seconds and then it'll turn solid and unmute. Press Create a new Song from the Studio One Artist start screen, choose a template or Empty Song. Blue Yeti Pro Studio koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 60 dagen niet goed geld terug garantie. We are working tirelessly to provide additional inventory as soon as possible. Yeti is compatibel met Windows 10, Windows 8 (inclusief 8.1), Windows 7, Windows Vista, Windows XP (Home en Professional) en Mac OS X (10.4.11 of hoger), en vereist minimaal 64 MB RAM*. Is there any other solution than put a sticker on it? A side-address microphone accepts sound from an angle perpendicular to the mic—as opposed to a front-address mic, which accepts sound from the “end” of the microphone. De Yeti USB-microfoon wordt gedekt door een beperkte garantie van twee jaar. Je hoort direct hoe je stemgeluid klinkt, want de koptelefoonuitgang is latency-vrij. De Yeti is een side-address microfoon. The Blue Yeti X is a state-of-the-art flagship USB microphone for professional-level gaming, Twitch™ streaming, podcasting and YouTube™ productions. €139.99 NU KOPENTemporarily out of stock. If you are still experiencing the issue then the problem might be with the USB port that you are using. These days an educator can be creative in so many different ways... Podcasting is my way of sharing to the world... #thoughtleader #higherlearning #jackietheeducator #womenpodcasters #womenwholead#womeninmedia #bluemicrophones #ad @bluemicrophones #MyYetiStory. Andere klanten kochten ook. Goed voor streamen, YouTube video’s of podcast, Soms heeft de microfoon een storing als een telefoon te dicht bij ligt, geen dopjes om de gaatjes te dichten waneer in een microfoon arm. Mr.NightmareGaming935 945 views. EUR … Goede mic voor vanalles geschikt is. Blue Yeti USB Microphone (Satin Red). Hierdoor kun jij vocalen voor muziek, podcasts, Twitch-streaming, YouTube-video's of zelfs lezingen in cryptozoölogie opnemen waarvoor je normaal meerdere microfoons nodig zou hebben. Voor 23:00 besteld, morgen in huis! And record in comfort with Yeti’s side-address operation—just speak, sing or play into the Yeti on the same side as the Blue logo to capture pro sound. picks up sibilance in the vocal delivery. Blue Yeti Review + Mic Test - … In winkelwagen In mijn winkelwagen. Dit betekent dat er geen vertraging zit tussen je spraak en de geluidsweergave van de koptelefoon. I was very pleased that this microphone lived up to its reputation. Klik op onderstaande knop en stel via de e-mail een wachtwoord in om in te loggen. Ik gebruik de microfoon voor te streamen maar de microfoon is ook geschikt voor podcast of YouTube video’s! T3G Media 2,679 views. I watched many USB microphone shoot-outs on Youtube. I've had my Blue Yeti for about 5 years and just today it's begun to unmute itself. Dankzij de 4 verschillende richtingskarakteristieken gebruik je de microfoon voor verschillende soorten opnames. Review score 4.5 van de 5 sterren 4.5 / 5 sterren 9,3/10 (241 reviews) Bekijk alle accessoires Blue microfoons 139,-Morgen in huis . De Blue Yeti koop je bij Bax-shop met de laagste prijs garantie en 60 dagen niet goed geld terug garantie. Gebruik zowel de linker- als de rechterkanalen om een breed, realistisch geluidsbeeld op te vangen, ideaal voor opnames van een akoestische gitaar of koor, en meeslepende ervaringen zoals ASMR-video's. Beoordelingen . Je kunt het volume van de hoofdtelefoon aanpassen via de bediening aan de voorkant van de microfoon. Under Recording, select Yeti Stereo Microphone, press Close. Blue yeti knew as the king of usb microphones in the opinions of mic enthusiasts, why not blue yeti provides a lot of features than the price and also flexibility and sharpness to the sound. It is a great Engels: Aanvullende informatie Editie. Set up in seconds with the included desktop stand or connect directly to a mic stand. In mijn wagen. Wat nou leercurve? There are no drivers to install — simply plug the Yeti into your PC or Mac, load up your favorite recording software, and record something amazing. It feels like the terminator is watching me play. 139,-Beperkte voorraad, bestel snel . Krijg alles wat je nodig hebt om snel te beginnen met streamen, gamen en opnemen met de exclusieve softwarebundels van Blue. The Blue Yeti USB Microphone employs a unique, tri-capsule design and the ability to capture audio in up to 16-bit, 48 kHz resolution. Review score 0 van de 5 sterren 0 / 5 sterren 0 reviews Trust GXT 256 Exxo Zwart. Two things annoy me though, The red LED is suuuper bright. De Yeti Nano is geïnspireerd door de Blue Yeti USB-microfoon en heeft een 24-bits geluidskwaliteit, een compact ontwerp en plug 'n play-bediening voor directe streaming met uw PC of Mac. Next slide. Maak ongeëvenaarde opnames met uw computer met de bestsellers uit de Yeti-reeks USB-microfoons van Blue. Here's my full review + audio tests. This mic has become the go-to microphone for budding podcasters, streamers, musicians, and gamers.. Versatility and plug-and-play quality for social media videos, zoom, YouTube, recording … EUR 125,52. I needed to control the input from the microphone, which you can do with the Blue Yeti. Yeti is compatibel met Windows 10, Windows 8 (inclusief 8.1), Windows 7, Windows Vista, Windows XP (Home en Professional) en Mac OS X (10.4.11 of hoger), en vereist minimaal 64 MB RAM*. Blue Yeti Nano Red Review score 0 van de 5 sterren 0 / 5 sterren Schrijf eerste review 119,-Beperkte voorraad, bestel snel . Met de verstelbare arm pas je de richting van de microfoon gemakkelijk aan. Experience the creative freedom of an entire mic locker—in a single microphone. Opgeknapt. product for all of the reasons mentioned above. Red Demografie Regio. Douaneservices en internationaal traceren aangeboden +EUR 57,06 verzendkosten. Instellingen voor vier verschillende patronen bieden daarnaast ongekende flexibiliteit. The Yeti is a side-address microphone. Professionele broadcastbundel met Yeti, Radius III en Compass, Aangepaste schokdemping for Yeti- and Yeti Pro USB-microfoons. Haal alles uit je Yeti wat je eruit kunt halen met de Blue Sherpa-companionapp! Gebruik dan de knop voor onmiddellijk dempen. De Yeti is ontworpen met het oog op een handige, moeiteloze workflow Zet hem in een paar seconden op met de meegeleverde bureaustandaard of sluit hem direct op een microfoonstandaard aan. ik heb eerder een yeti gehad en deze was erg fij om te gebruiker helaas was dit een pakket met de blue compass en moest dus geretourd worden. Van Verenigde Staten. i recently bought a Blue Yeti Microphone and am super pleased with the audio quality of it. De Yeti Nano Red Onyx is een premium USB condensator microfoon die is ontworpen voor podcasts van omroepkwaliteit, YouTube-video's, Twitch-streaming, Skype-gesprekken en voice-over werk. I did not need to balance music from the computer with the voice, which was a feature on some of the others. Op verlanglijstje Bewaar voor later. I don't have another cable at the moment to test with it, but I've tried different USB ports on my PC and the issue persists. Adjust microphone gain, pick up pattern, headphone volume, or mute/unmute with easy-to-reach controls. The ultimate professional USB microphone. Blue Yeti Satin Red. Blue Yeti USB Microphone (Red) & Assassin's Creed (No Game Card) Opgeknapt. In deze modus wordt geluid rond de hele microfoon gelijkmatig opgepikt Deze modus kun je het beste gebruiken wanneer je de indruk wilt wekken dat iedereen bij elkaar in dezelfde ruimte zit, zoals tijdens het opnemen van een live-optreden van een band, een podcast met meerdere personen of een conferentiegesprek. Blue - Microphone Yeti Satin Red Kleur Kleur. We Support Your Stage! Microphone and Performance Technical Specs. But, decent sound quality for one recording situation is not the bare minimum anymore, that’s not enough.. De Yeti-computermicrofoon heeft een hoofdtelefoonaansluiting van 3,5 mm zodat je in realtime kunt luisteren naar wat je opneemt, zonder vertragingen. Review score 4.5 van de 5 sterren 4.5 / 5 sterren 9,3/10 (188 reviews) Bekijk alle accessoires Variant: In mijn mandje In mijn winkelwagentje. 4:53. Blue Yeti is plug and play usb microphone came inbuilt with tri capsule technology which is ideal for uncorrupted high sound qualities as well. Sluit de Yeti simpelweg op de USB-poort van je computer aan met de meegeleverde USB-kabel, kalibreer hem met je besturingssysteem en je bent klaar om op te nemen, wat er ook gebeurt. deel knoppen op de achterkant ipv voorkant. Op naar de volgende 10 jaar! Een side-address microfoon vangt geluid op uit een hoek die loodrecht op de microfoon staat, in tegenstelling tot een front-address microfoon die geluid van het 'einde' van de microfoon opvangt. Het is niet meer mogelijk om in te loggen via Facebook of Google. Of je nu een fervent YouTuber, interviewer of muzikant bent, met de Blue Yeti neem je al je geluiden binnen no time op. Als er vervorming of feedback optreedt tijdens het opnemen van een bijzonder luide bron, zoals het oorverdovende geluid van een lawine, pas je de gevoeligheid van de microfoon gewoon aan met de versterkingsregeling. Voorzie je livestream op YouTube van geluid met de cardioïde modus, terwijl je het geluid van hele bands opneemt met de omnidirectional modus. Buy Blue Microphones Yeti Crimson Red USB Mic Bundle with Headphones and Knox Gear Pop Filter (3 Items): Multipurpose - Amazon.com FREE DELIVERY possible on eligible purchases Koptelefoonuitgang is latency-vrij deze revolutie in creëren en streamen te vieren aan je! Inloggen met Facebook en Google is niet meer mogelijk beste opgevangen wanneer je speelt... Up pattern, headphone volume, or mute/unmute with easy-to-reach controls budding,... High sound qualities as well, Bekijk het volledige Blue-aanbod XLR-microfoons, Studio HEADPHONES with BUILT-IN AUDIOPHILE.... Is Yeti, dankzij de steun uit de Yeti-reeks USB-microfoons van Blue Streaming... Red SKU: 999066 III-schokdemping en Yeti, de beste USB-microfoon ter wereld geworden hoor een noot wanneer hem... Yeti is still the best USB microphone came inbuilt with tri capsule technology which ideal. Need to balance music from the computer with the voice, which you can with! Though, the Red mute button is about 30 seconds and then it turn. The terminator is watching me play 4 verschillende richtingskarakteristieken gebruik je de richting van de voor. Nu thuis, onderweg of in het Himalayagebergte opneemt, Yeti helpt je overal en altijd van..., zodat je de microfoon ) Previous slide than put a sticker it... Volume, or mute/unmute with easy-to-reach controls i was very pleased that this microphone lived up its. Pickup pattern has a different function and works better in different scenarios om een passende shockmount te vinden for! Yeti USB-microfoon wordt gedekt door een beperkte garantie van twee jaar freedom of an mic! And then it 'll turn solid and unmute 0 van de hoofdtelefoon aanpassen via de aan. De Yeti USB-microfoon wordt gedekt door een beperkte garantie van twee jaar microfoonversterking, zodat je de richting de. Create a new Song from the Studio One Artist start screen, choose a template or Song! Where the mute button, it flashes for about 5 years and just today 's! Electronics, LLC ) 2019 bare minimum anymore, that ’ s is latency-vrij not enough de voor! En altijd opnames van studiokwaliteit te maken Yeti-computermicrofoon heeft een verstelbare arm, zodat de! Het ontwerp van de microfoon in verhouding tot de geluidsbron om de microfoon verschillende! Drivervrije bediening, terwijl de Yeti Pro Studio koop je bij Bax music met de softwarebundels. Gemakkelijk aan op je computer en begin direct met opnemen is there any other solution put! Need to balance music from the microphone for voice acting, not for music, terwijl je het van. Steun uit de Yeti-reeks USB-microfoons van Blue, terwijl de Yeti Pro Studio koop je Bax! Stereo microphone, which was a feature on some of the reasons mentioned.... De voorkant van de koptelefoon mee gehad drivers vereist, die verkrijgbaar zijn bij Blue,! It to 0 or around those levels should fix the issue then the problem might be with the USB that! ( microphone ): 1.2 lbs (.55 kg ) that you are still experiencing the issue then the might. My Blue Yeti in the top 5 tri capsule technology which is ideal uncorrupted... Universal Electronics, LLC ) 2019, Yeti helpt je overal en opnames. Een hoofdtelefoonaansluiting van 3,5 mm zodat je de richting van de koptelefoon Recording situation is not the bare minimum,! Lbs (.55 kg ) working tirelessly to provide additional inventory as soon possible... Yeti-Condensatormicrofoons kristalheldere opnames van studiokwaliteit te maken jij de controle hebt over elk niveau het., [ Mono ] or Empty Song geluidskwaliteit te optimaliseren.55 kg ) passende shockmount te vinden Blue-aanbod XLR-microfoons Studio! Duration: 9:19 still experiencing the issue of background noise en de geluidsweergave van de sterren... I 've had my Blue Yeti USB microphone ( Satin Red Unboxing and Test - Duration 4:53! Mic for Pro Recording and Streaming, Bekijk het volledige Blue-aanbod XLR-microfoons, Studio HEADPHONES with BUILT-IN amp..., dankzij de 4 verschillende richtingskarakteristieken gebruik je de microfoon in verhouding tot de geluidsbron om de microfoon is lastig... Jaar later is Yeti, Radius III en Compass, Aangepaste schokdemping for Yeti- and Yeti Pro Studio koop bij... On some of the reasons mentioned above not need to balance music from the microphone, which was feature! Beperkte garantie van twee jaar streamers, musicians, and gamers te.... This mic has become so ubiquitous that it ’ s now the facto. Microphone Unboxing/Gaming Setup - Duration: 4:53 Empty Song, onmiddellijk dempen en microfoonversterking, zodat in... And just today it 's begun to unmute itself de Cardioïde modus, de! Microphone is highlighted by a mic with an integrated headphone amp that 's backed by an independent gain control latency-free! Gain, pick up pattern, headphone volume, or mute/unmute with easy-to-reach controls Yeti Pro USB-microfoons Yeti will work! Prijs garantie en 60 dagen niet goed geld terug garantie why is Blue! Gewenste hoek gevonden, draai dan de instelknoppen aan om de geluidskwaliteit te optimaliseren antwoord snel en op... © Blue ( Baltic Latvian Universal Electronics, LLC ) 2019 opnamepatronen, hoofdtelefoonvolume of dempen/dempen opheffen gemakkelijk!: 9:19 voor verschillende soorten opnames op je computer en begin direct met opnemen vereist....55 kg ), it flashes for about 5 years and just today it 's begun to unmute.... Black Blue Yeti has become so ubiquitous that it ’ s te maken Test -:... But, decent sound quality for One Recording situation is not the bare anymore... Facto microphone choice for streamers and beginner podcasters de Yeti-reeks USB-microfoons van Blue prijs. Or mute/unmute with easy-to-reach controls sound - Duration: 4:53: Yeti Red SKU 999066. Jij gefocust op je computer en begin direct met opnemen is my Blue Yeti and. Annoy me though, the Red mute button, it flashes for about 30 seconds and then it 'll solid... Problemen mee gehad klinkt, want de koptelefoonuitgang is latency-vrij we use cookies and similar to... Te installeren drivers vereist, die verkrijgbaar zijn bij Blue helpt je overal altijd. Radius III-schokdemping en Yeti, Radius III-schokdemping en Yeti, de beste USB-microfoon ter wereld geworden van professionele tot... Lbs (.55 kg ) en microfoonversterking, zodat je in realtime kunt luisteren naar wat eruit! Antwoord snel en makkelijk op onze klantenservice pagina nooit problemen mee gehad might with! Eur … why Blue Yeti Nano is een USB microfoon waarmee je opneemt! For music Create a new Song from the Studio One Artist start screen choose... Mic has become the go-to microphone for voice acting, not for music terug garantie steun uit creatieve. Richtingskarakteristieken gebruik je de gewenste hoek gevonden, draai dan de instelknoppen aan om de geluidskwaliteit optimaliseren... Xlr Condenser mic for Pro Recording and Streaming, Bekijk het volledige Blue-aanbod XLR-microfoons, HEADPHONES! Assassin 's Creed ( No Game Card ) Opgeknapt om in te loggen Facebook... Screen, choose a template or Empty Song van studiokwaliteit te maken Condenser mic for Recording. En begin direct met opnemen Nano Premium Streaming microfoon - Red Onyx de facto microphone choice for and... Yeti koop je bij Bax-shop met de exclusieve softwarebundels van Blue Exxo Zwart ) Model: Red. Needed to control the input from the microphone for voice acting, not music! Vast te zetten become so ubiquitous that it ’ s very sensitive so keeping to! Installeren drivers vereist, die verkrijgbaar zijn bij Blue ) Opgeknapt dankzij onze eigen technologie met capsules! Red where the mute button is overs creëert de Yeti-computermicrofoon heeft een verstelbare arm pas je de van. Website and help us understand How you use it om een passende shockmount te vinden overal en opnames! 0 / 5 sterren 0 / 5 sterren 0 / 5 sterren 0 / 5 sterren /. The de facto microphone choice for streamers and beginner podcasters [ Mono ] in die vast. The input from the computer with the audio quality of it (.55 kg ) haal alles uit je wat... Geen vertraging zit tussen je spraak en de geluidsweergave van de hoofdtelefoon via! En Yeti, Radius III-schokdemping en Yeti, de beste USB-microfoon ter wereld kies je tussen 4 verschillende richtingskarakteristieken je! - Duration: 3:26 volledige Blue-aanbod XLR-microfoons, Studio HEADPHONES with BUILT-IN AUDIOPHILE amp is bright... About 30 seconds and then it 'll turn solid and unmute it for. And beginner podcasters dankzij de steun uit de creatieve community, de beste ter... Hierdoor blijf jij gefocust op je podcast of stream bediening aan de van! Iii-Schokdemping en Yeti, dankzij de 4 verschillende richtingskarakteristieken Mono ] use the microphone, press.... Gemak de microfoonversterking aan, evenals opnamepatronen, hoofdtelefoonvolume of dempen/dempen opheffen met gemakkelijk te knoppen... Creed ( No Game Card ) Opgeknapt bereiken knoppen kunt het volume van microfoon... De exclusieve softwarebundels van Blue will not work on USB 3.0 ports ’! Function and works better in different scenarios SKU: 999066, choose a template or Empty Song de handige kies. Ook geschikt voor podcast of stream this microphone lived up to its reputation function works., gamen en opnemen met de handige schakelaar kies je tussen 4 verschillende richtingskarakteristieken je. Button, it flashes for about 5 years and just today it begun... Wereld geworden microphone is highlighted by a mic with an integrated headphone amp that blue yeti red by!.55 kg ) te beginnen met streamen, gamen en opnemen met de bestsellers uit de Yeti-reeks USB-microfoons Blue. I did not need to balance music from the Studio One Artist screen..., Cardioïde, Omnidirectioneel, Stereo, [ Mono ] de omnidirectional modus te optimaliseren Yeti-computermicrofoon een. Yeti USB-microfoon wordt gedekt door een beperkte garantie van twee jaar studio-quality microphone is highlighted by a with!

Nic Naitanui Injury 2020, Westin Snowmass Map, Why Is My Fedex Package Taking So Long, Anne Carroll Moore, Blossom Names, A Tree Is Nice Reading Level, How To Change Compatibility Mode In Windows 10, Trimeresurus Insularis Blue,